sâmbătă, 22 noiembrie 2008

that's it

Stau si ma gandesc de ce in ultimul timp a trebuit sa iti ceri iertare ori de cate ori ne vedeam...De ce nu aveai incredere in mn..si de ce imi spuneai niste lucruri, pt care dupa maxim o zi iti cereai scuze..partea asta era o porcarie...nu aveai incredere in mn..dar oare ai avut vreodata??Pt ca la cat de des ma banuiai de infidelitate, nu cred.Poate ca era greu si pt tn..dar cum se face ca eu am reusit sa nu iti reprosez nimic..in afara de lucrurile pe care le faceai si care erau bazate pe dovezi..Eu m'am plictisit de o relatie asha la caterinca, si de un "te iubesc" spus la vrajeala, de minciuni, de dezamagiri, de promisiuni facute cu sacu'.Acu' stau cuminte la mine in banca pt ca mi'am invatzat lectia si iti stiu replicile.Si nu mai am nevoie. :) (21.11.2008)

Niciun comentariu: