sâmbătă, 22 noiembrie 2008

mi'e dor de tine... :((

nush cum sa incep..poate cu un gand....te'am iubit....te mai iubesc?? de ce persisti atata tp in gandul meu??de ce am impresia ca sunt un suflet ratacit?tu esti iubitul meu, la care ma gandesc mereu, si caruia, oricat m'as stradui, nu reusesc sa ii gasesc d'abea un inlocuitor, daramite pe cineva care sa iti semene....mi'e dor sa iti spun "te iubesc".....si totusi acum nu mai pot face nimic...nu mai pot schimba nimic...e prea tarziu pt regrete.....
dar eu nu am nevoie de regrete...am nevoie de tine,de atingerea ta...am nevoie sa imi vorbesti asha cum numai tu stii....sa te uiti la mine numai cum tu stii....sa ma ajuti sa ma ridic cand sunt la pamant,sa ma ierti cand gresesc, sa imi redai speranta atunci cand o pierd....
in cateva cuvinte am nevoie de tine din nou....ma simt singura si lipsita de aparare in fatza intregii lumi.....
cuvantul "fericire" nu mai stiu ce inseamna....caci fara tine in viatza nu mai pot sa stau...oare iti voi mai revedea vreodata zambetul tau pe care parca cand il vad, rasare soarele in viatza mea....(07.03.2008)

Niciun comentariu: