sâmbătă, 22 noiembrie 2008

scrisoare catre tine

In viata asta, care uneori pare sa fie atat de cruda, am intalnit un inger care sa imi lumineze calea...sa ma faca sa ma simt implinita si in sfarsit fericita... dar e mult prea departe.Cand inchid ochii imi imaginez ca esti cu mine si ma tii strans in brate. iti simt caldura si dragostea, dar cand imi deschid ochii imi dau seama ca sunt singura intr-o incapere in care razele soarelui nu patrund din cauza norilor inegriti de durerea scursa din sulfetul meu.
Inima bate, si fiecare bataie pe care o simt e pentru tine. Sufletul plange ,e trist ca nu esti langa mine, corpul meu simte lipsa prezentei tale, buzele ard de nerabdare, ard de o sarutare.Urasc apa ca atinge buzele tale din care am vrut odata sa beau, urasc vantul pentru ca iti atinge parul, urasc lumea pentru ca fiecare-mi fura cate-o particica din tine, urasc timpul pentru ca fiecare clipa din zi si din noapte este aproape de tine.
Macar in vis ia-mi mana in mana ta ,sa-ti simt stransoarea fierbinte,sa-ti ghicesc tremurul lacrimilor,ca o umbra de inima ce ma cheama in soapta.Strange-ma ,strange-ma,visul ca o limpede apa ne-asteapta.A trecut un an si inca te astept. Mi-e prea dor de tine. Nu pot sa inchid ochii de frica sa nu te visez.
Aceasta scrisoare catre tine sper sa-ti aduca fericire si atunci cand va veni clipa revederii sa arda asa cum au ars sufletele noastre din cauza durerii... Te iubesc pe Tine. (17.05.2008)

Niciun comentariu: