sâmbătă, 22 noiembrie 2008

hey..what about life???...

parca cineva bate in geam...sau poate nu...poate e doar imaginatia mea...parca aud cuvinte ce ma inconjoara din talpi pana in crestet,ce ma ridica, si ma invart ca o tornada...sunt niste cuvinte ce ma ajuta sa visez.sa visez e lumea mea,e locul in care TU ma iubesti mereu,mereu,mereu....dar, oare.....mereu inseamna intotdeauna in lumea nostra sau a celor ce au trecut in nefiintza???oare cat face, daca adunam infinit cu infinit? la mate am invatzat ca nu poate sa rezulte nimic....dar asta in mate...
ce ar insemna daca am manca in functie de cum am percepe culorile?
stiti voi...viatza nu e curva, nu e o femeie, nu e o ea....e un tren care circula pe o sina interminabila.e trenul vietzii.iar calatorii care urca in statzii sunt deciziile care tre' sa le luam si care schimba macazul sinelor de tren....
ce sunt cu atatea intrebari?vrem raspunsuri?vrem raspunsuri evazive, neadevarate,care ne ascund niste lucruri care nu sunt chiar asa de bune,nu sunt ceea ce dorim...si dupa o sa vrem sa ne intoarcem in trecut...dar ca veni vorba....ce e trecutul?cum putem sa lasam atatea lucruri importante pt o parte din costiinta noastra in urma?cum putem avea incredere in tp ca o sa ni le mai putem aminti in 5,10,15,20 de ani???dar cum putem avea sigurantza ca ni le putem aminti a doua zi?de unde stim daca a doua zi vom mai fi??? nu stim....(30.11.2007)

Niciun comentariu: